RETETA EVENIMENTULUI PERFECT ESTE SEMNATA DE ARISTOCRAT EVENTS HALL!
Organizarea unui eveniment special poate reprezenta o provocare pentru oricine, indiferent de ocazie sau dimensiune. Fie că este vorba de o nuntă, un botez, o petrecere aniversară sau un eveniment corporate, succesul acestora depinde în mare măsură de locația aleasă și de atenția acordată detaliilor.

ARISTOCRAT EVENTS HALL este răspunsul la toate cerințele când vine vorba de organizarea evenimentelor. Situat în nordul Bucureștiului, în celebrul cartier Pipera, acest spațiu luxos, elegant și exclusivist impresionează cu fiecare aspect al său.
Cu saloane de nuntă disponibile pentru evenimente de până la 350 de persoane, ARISTOCRAT EVENTS HALL oferă posibilitatea de a transforma visele în realitate.
Indiferent de atmosfera pe care dorești să o creezi, echipa de profesioniști din spatele acestui loc va fi mereu alături de tine pentru a-ți depăși așteptările.

Clasa și rafinamentul se regăsesc în fiecare colțișor al spațiului multifuncțional al ARISTOCRAT EVENTS HALL. Fiecare detaliu a fost gândit cu atenție și pasiune, iar rezultatul este un decor ce emană eleganță și stil. De la design-ul interior sofisticat, iluminatul ambiental, până la mobilierul confortabil și amenajarea florală deosebită, totul contribuie la crearea unei atmosfere de poveste.
Dar nu doar aspectul vizual impresionează în acest loc deosebit. Echipa de organizatori experimentată și dedicată este cea care face cu adevărat diferența. Acești profesioniști sunt pregătiți să pună în practică visul tău, să te ghideze în luarea deciziilor corecte și să îți ofere cele mai bune soluții pentru orice necesitate.

Fie că este vorba de bucate delicioase și rafinate, muzică live sau DJ, servicii foto și video profesionale sau orice altceva ai nevoie, ARISTOCRAT EVENTS HALL are totul acoperit.

Fiecare eveniment este unic și special, iar echipa acestui loc lucrează din greu pentru a se asigura că totul este perfect, până la cel mai mic detaliu.
Atunci când alegi ARISTOCRAT EVENTS HALL pentru organizarea evenimentului tău, te poți relaxa și te poți bucura de moment, având încredere că totul va fi gestionat impecabil. Este un loc care își propune să facă din fiecare eveniment o experiență memorabilă.

Interviu – Bogdan Petrilă – Managing Partner ARISTOCRAT EVENTS HALL
Cum a luat naștere conceptul ARISTOCRAT EVENTS HALL?
Am luat decizia deschiderii unui Centru de Evenimente in anul 2006, in urma unui important eveniment personal, organizat într-o locatie luxoasă si cu pretentii din Bucuresti, care, la final, ne-a lăsat un gust amar din punct de vedere al servicilor primite.
Nu as vrea sa intru în detalii, dar in acel moment am realizat ca acest business se poate face mult mai bine, mai orientat către nevoile si dorintele clientului, mai corect si transparent in ceea ce priveste respectarea unei oferte date.
Am plecat de la ceea ce ne-am fi dorit noi sa primim in calitate de clienti si am aplicat intocmai in strategiile si politicile oferite clientilor ARISTOCRAT EVENTS HALL.
Cum vă inspirați pentru a organiza evenimente unice?
Am înteles din start ca ne asumam o responsabilitate imensă în organizarea unor evenimente unice si extrem de importante pentru clientii nostri si abordam detaliile fiecărui eveniment, doar din aceasta perspectiva. Incercam sa propunem clientilor noștri personalizarea evenimentului prin preparate culinare deosebite, decoratiuni sau momente artistice exclusiviste.
Care sunt vedetele din România care v-au trecut pragul?
Pepe, Andra, Cătălin Măruță, Connect-R, Marcel Pavel, Mihai Găinușă, Adelina Pestritu, Oana Roman, Andrei Duban, Lora, Dan Badea, Puia, Jorge, Alexandru Ciucu, Alina Sorescu, Julia Nahmany, Ionuț Atodiresei, Sonia Trifan. Sunt doar o parte din vedetele care au ales ARISTOCRAT EVENTS HALL pentru organizarea evenimentelor private.
Sunt persoanele publice mai pretențioase?
Nu, dar implicatiile legate de imagine ne obliga sa fim si mai atenti in organizarea acestor evenimente.
Ce înseamnă un eveniment de lux la ARISTOCRAT EVENTS HALL?
Asa cum este si logo-ul nostru: „Luxury is in the details”. În aceasta industrie detaliile sunt extrem de importante, detalii la care nu trebuie sa se gandeasca clientul, ci noi ca organizatori.
Care sunt preparatele culinare care vă reprezintă?
Meniul propus de noi este personalizabil in functie de tipul de eveniment si de solicitarile clientului. Incercam sa propunem clientilor un „fusion gastronomic” intre preparate clasice tradiționale, dar si repere din bucataria internationala. Avand echipa proprie de bucatari cu o super experienta este usor sa configuram, impreuna cu clientul, un meniu interesant poate chiar si unic!
Cum vă puneți amprenta asupra unui eveniment?
Deoarece in mare parte organizam evenimente unice pentru client, incercam sa-l convingem ca intreg angrenajul evenimentului sa fie ales fara compromisuri. Nu avem loc de greseli, de colaboratori amatori in industrie sau de alegeri tip „super oferta” nepotrivite. Evenimentul este unic si nu mai poate fi refacut mai bine a doua oara. Avem o singura incercare si trebuie sa iasa aproape perfect.
Ce recomandări aveți pentru 2023 / 2024 pentru evenimente de top?
ARISTOCRAT EVENTS HALL a semnat o colaborare foarte interesanta cu un renumit Chef de origine franceza care are castigate 3* Michelin. Obiectivul contractului este de a aduga 1-2 propuneri de meniuri super premium, pe langa meniurile propuse de noi pana acum, pentru clientii cu pretentii si asteptari foarte mari. Cu acesta colaborare Centrul nostru de Evenimente, intra intr-o zona extrem de rarefiata din piata si foarte exclusivista!
Ce oferte aveți pentru cei interesați să facă o nuntă la dumneavoastră în locație? Dar un botez?
Ofertele difera foarte mult in functie de luna calendaristica, ziua aleasa, perioadele de post. Practic acelasi meniu poate avea discounturi diferite.
Ce înseamnă succesul pentru ARISTOCRAT EVENTS HALL?
Succesul inseamna feedback-ul pozitiv din partea clientului pentru colaborarea cu noi care incepe, si se constituie ca un parteneriat, de la semnarea contractului si se termina dupa un eveniment de succes! Cele cateva mii de review-uri de pe Google, Facebook, peste 90% pozitive ne arata ca in decursul a peste 15 ani de activitate am reusit sa facem lucrurile corect fata de clienti.
Ce proiecte de viitor aveți?
In ciuda zvonurilor false lansate in piata de concurenta, ARISTOCRAT EVENTS HALL este un brand puternic, lider in segment, care va ramane in piata pentru foarte multi ani de acum incolo, in locatia existenta pana cel putin in anul 2030 (conform contractelor), dar chiar in acest moment suntem in negocieri cu 3-4 locatii premium cu acces la mai multa verdeata si lac in vederea deschiderii a noi locatii exclusiviste. Prima deschidere va avea loc la inceputul anului 2024!
www.aristocrat-events.ro